نگذاریم تاریخ تکرار شود..

خرید بک لینک

برجام یک تجربه بود...

امام خامنه ای(حفظه الله) از ابتدای برجام فرمودند:

من خوش بین نیستم..بروید یک تجربه است" و اخیرا فرمودند:برجام تجربه ای بود"

به آمریکا نمیشود اعتماد کرد "اما"عده ای...جلوتر از امام رفتند!

وآمدند جلوی دوربین و جار زدند که آمریکا دبّه درآورده!

هرجا از ولایت عقب ماندیم یا جلوتر از ولایت رفتیم اشتباه کردیم...خطا رفتیم

غدیر هم یعنی آنانکه جلوتر رفته اند باز گردند و آنانکه عقب مانده اند خودشان را برسانند و همه با ولایت حرکت کنند...

علم ، علم زمین نمی ماند . . ....

ما را در سایت علم ، علم زمین نمی ماند . . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 21:37

صفحه بندی