
ما را مدافعین حرم آفریده اند.... چه قدر این جمله زیباست... مقصود اینه که ما را مدافع اهل بیت و خاندان پیامبر افریده اند.. پس مسئولین محترم...شما هم حواستون باشه......امروز هر کس یه وظیفه ای دارهxa0 xa0شما تو موقعیت اونایی نیستین که توی گرما و سرما ، در جبهه ی گرم ، دارن با ساخته ی دست استکبار مبارزه میکنن اما مسئولیتتون کمتر از اونا نیستا... خیلی سنگینتره.. نذاریم خون شهدا پایمال بشه.... xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب